Outsourcing z zakresu BHP i PPOŻ
Outsourcing z zakresu BHP i ppoż. to najbardziej efektywna i najtańsza strategia zarządzania przedsiębiorstwem. Wykorzystanie zewnętrznej, a więc naszej firmy sprawi, że wszelkie zadania służby bezpieczeństwa i higieny pracy będą zlecane profesjonalistom. Oferujemy więc absolutny outsourcing, który pozwoli nam przejąć obowiązki omawianego zakresu. Zyskany czas oraz zaoszczędzone środki pieniężne pozwolą Państwo dalej rozwijać swoje przedsiębiorstwo. Wystarczy jeden kontakt telefoniczny lub mailowy, a dobierzemy dla Państwa odpowiednią ofertę, skrojoną na miarę potrzeb danej firmy. W ramach naszej obsługi przeprowadzamy między innymi szkolenia wstępne i okresowe, prowadzimy dokumentację powypadkową każdego rodzaju czy też współdziałamy z klientem przy wdrażaniu ISO. Korzyści rosną, gdy nasza współpraca jest długoterminowa.
Stała współpraca z zakresu BHP – na czym polega?
W ramach stałej współpracy zapewniamy już wspominane szkolenia BHP pracowników zarówno wstępne, jak i okresowe. Ponadto opracowujemy procedury i instrukcje BHP mające na celu zwiększyć bezpieczeństwo w miejscu pracy. Doradzamy w zakresie obowiązujących przepisów, prowadzimy także dochodzenia i sporządzamy dokumentacje powypadkowe przy pracy, w drodze do i z pracy. Naszym celem jest także okresowe wykonywanie audytów warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad oraz dbania o to, żeby ewentualne nieprawidłowości były usuwane. W skład usług przy długofalowej współpracy z zakresu BHP wchodzi dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w przedsiębiorstwach działających w różnych branżach.